måndag 1 juni 2009

Skottorps slott


Har mycket att göra numera och hinner som vanligt inte med att blogga som jag borde. Men var i torsdags kväll på skottorps slott och fotade morgongåve-bilder tillsammans med underbara ... oj då nu kunde jag ha försagt mig....Tyvärr får jag inte visa hennes bilder ( och hon vill naturligtvis inte att jag skriver hennes namn här för bilderna är en present och överraskning till hennes blivande man.)Att jag inte får visa dem är bara så synd för vilka bilder vi fick! ( ska starta operation övertalning senare och hoppas få återkomma med någon liten bild bara...)Hur som helst det var en underbar kväll med sanslöst ljus och både sol och regn på samma gång! Vilket fick mig att minnas den där kvällen för ca 2 år sedan då jag var där som gäst på Magda och Marcus bröllop... även då en fantastisk kväll, och även då både sol och regn samtidigt. Passar på att lägga ut lite bilder från den kvällen istället. Tyvärr genomgick slottet just då en renovering så det fick bli ganska snäva beskärningar av bilderna. Nu är renoveringen klar och det har bara blivit SÅ fint. Rekomenderas varmt till alla som går i bröllopstankar!



Lokalen är verkligen något utöver det vanliga... 
Madga och Marcus är pyssliga och hade själva fixat mycket till sitt bröllop. Tyvärr finns det inte på bild, men berättas bör att Marcuc en halvtimma innan vigseln tyckte att det var för lite pyntat utanför kyrkan. då tog han motorsågen och åkte själv ut och hämtade två björkar att löva med... Fantastiskt!



stämningen var på topp.











framåt småtimmarna tog brudgummen själv över trummorna...vilket uppskattades både av Madga och oss gäster..

Tack igen snälla Madga och Marcus för en oförglömlig kväll....













Inga kommentarer: