torsdag 27 augusti 2009

Danmark - Sverige i äktenskapsunion ( Part 1)

Louise och Henrik hade största turen med vädret av alla årets brudpar hos mig. Trots att det var sommarens allra regnigaste lördags höll det upp just lagom till vigseln. Det var stämmningsfullt värre i st:Olofs kapell.


En stolt far lämnar över sin dotter..








Denna härliga damen berättade att hon var 93 år! Hon strålade av lycka och var bland de första fram att gratulera brudparet. Sådan vill jag också bli när jag är 93...



Mycket ris blev det!


När jag var liten tyckte jag att det var två saker som var bra med bröllop. Dansen ( min morfar lärde mig dansa vals när jag var 6 år, tack morfar...) och alla vackra klänningar i olika färger.
Nu gillar jag det mesta som har med bröllop att göra, men som tjej är man väl lite böjd att gilla den romantiska delen bäst. Men jag tittar fortfarande alltid på alla färgglada klänningar och är speciellt glad i allt som skiljer sig från mängden.


Det såg nästan ut som snö på marken när allt ris var kastat...Mycket ris = mycket lycka ? Vi får hoppas det. Lycka till !

Fortsättning följer


Inga kommentarer: