torsdag 11 juni 2009

Elisabeth & Michael part 1

Ett första smakprov från i lördags.
Elisabeth och Mike gifte sig i domkyrkan i Lund den 6 juni och efteråt tog vi bilder både runt kyrkan och runt Trollenäs slott där de hade sin fest. Jag hade faktiskt aldrig varit vid domkyrkan i Lund , men hela området visade sig vara en dröm för en fotograf. Längtar redan tillbaka. Tyvärr hann vi inte så mycket som jag skulle velat ( vi skulle ju vidare till fler platser) Själv hade jag gärna spenderat flera timmar bara runt kyrkan. Som tur var, var det underbart väder och vi fick härliga förutsättningar även runt slottet. Hur brudparet och jag tog oss in på slottsområdet är en historia för sig. Bilder på detta samt fler bilder från både vigsel och fest kommer senare.








3 kommentarer:

Fotograf Jenny Blad sa...

Ohhhh naaaajs! Mina favoriter från dig tror jag - underbart underbart underbart!

Anonym sa...

Fint hur du har fått den blå färgen att följa med som en "röd tråd" (fast blå då...) genom alla bilder.

Gillar din naturliga känsla i bilderna!

Fotograf OzDeleau sa...

snyyyyyyggggg bild där han lyfter henne! fötterna gör hela bilden! snyggt fångat!